Beques de l’EIM (UB)

Des de l’any 2015 participem en el programa de beques de l’Escola d’ Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. Cada curs seleccionem dos estudiants per a gaudir de les beques que ofereix aquesta prestigiosa escola d’idiomes adscrita a la  Universitat de Barcelona.  En total ja són 10 els alumnes que han continuat en l’EIM la seva formació.

L’Escola d’Idiomes Moderns (EIM), ofereix formació en llengües estrangeres (alemany, anglès, italià, francès, japonès i rus) al conjunt de la comunitat universitària, i també a institucions públiques i privades, amb una marcada vocació de qualitat i exigència. S’ofereixen cursos ordinaris de nivell i cursos extraordinaris d’introducció, de fluïdesa oral, de preparació d’exàmens o per a estudiants de diferents disciplines universitàries. També es programen cursos a mida per tal de portar la reconeguda qualitat de l’ensenyament de l’EIM a l’àmbit laboral, relacionant els cursos directament amb el Marc europeu comú de referència per a les llengües del Consell d’Europa (MECR).

Adreça:

Centre Cultural El Carme