A la universitat per a majors de 25 i 45 anys

El curs prepara a alumnes majors de 25 i 45 anys per poder presentar-se a les proves d’accés a la Universitat, consistent en  prova comuna (llengua catalana, llengua castellana, llengua anglesa i comentari de text) i una prova específica (Biologia i Química; Geografia i  Història).

• Durada

Des de l’inic de curs (setembre) fins la setmana de la prova (abril)

280 hores anuals (8h/setmana, part comuna) i 3 h/setmana (part específica)

• Grups

Grup de matí (A): de 9h a 14h

Grup de tarda (B): de 15h a 20:30h

(*Els horaris esmentats es refereixen a les franges horàries de matí i tarda en sentit àmpli).

• Tutories
  • >25 A: Esther Lacort
  • >25 B: Marta Alsina
  • Requisits

Es poden presentar a les proves els candidats que reuneixin els requisits següents:

• Tenir 25 en l’any natural en què realitzarà la prova.

• No haver superat les PAU (o equivalent).

• No estar en possessió d’un títol de tècnic superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny, o d’esports (o equivalent).

• No tenir cap titulació universitària.

Part comuna

Específiques

Ciències

Ciències de la salut

Específiques

Arts i Humanitats

Ciències Socials i Jurídiques

Comentari de text
Llengua castellana  Química Geografia
Llengua catalana  Biologia  Història
Llengua estrangera (anglès) Estadística
  • Llibres de text (NO DEFINITIUS)

— Anglès, Batxillerat  Access students’ Book 1, Jim Lawley, Rodrigo Fernández Carmona, Pearson Longman – ISBN 8435085110719

Castellano, Lengua castellana prueba de acceso a los CF de grado superior y a la universidad para mayores de 25 y 45 años, Lacruz, Abel. Editorial: Marcombo Formación -ISBN 978-84-267-2215-7

Se puede comprar directamente en la editorial con envio gratuito “www.marcombo.com

— Català, C1 Nivell de suficiència. Castellnou ed. – ISBN 978-84-9804-744-8

• Webs i blogs

Blog de ciències i matemàtiques

L’escola fa una valuació continuada i una pràctica de  simulacre de la prova al mes de març

• Enllaç d’interès

Es pot trobar aquesta informació i d’altra de suplementària aquí.