Visita a l’Espai Jove El Güell

El 22 de maig alguns joves de l’escola vam visitar l’Espai Jove El Güell, que està situat entre els barris de Santa Eugènia i Can Gibert, de Girona. Aquest centre està obert a noies i nois entre 16 i 29 anys.
Les educadores que porten aquest centre ens van ensenyar les instal·lacions i ens van explicar totes les activitats que hi podem fer: esport, jugar a jocs de taula, utilitzar els ordinadors per fer treballs de l’escola o buscar feina i moltes altres coses més. A més, cada trimestre es planifiquen diferents activitats.
Hi podem anar lliurement, quan vulguem. Segur que nosaltres hi tornarem!