Setmana per a la tolerància

L’escola celebra la Setmana per a la tolerància, del 13 al 17 de novembre; amb motiu del Dia Internacional per a la Tolerància, establert per l’Assemblea General de les Nacions Unides, el dia 16 de novembre.
A partir de la frase “Tots som igual de diferents” es van compartir idees, opinions, reflexions sobre què és la diversitat. Llavors cada grup classe va fer un recull de les reflexions més rellevants que havien sortit i les van penjar a l’entrada de l’escola per ser compartides amb la resta d’estudiants i mestres.
Van sortir idees molt interessants i va ser molt enriquidor.