Segona edició del BLA, BLA, BLA…CFA!

El CFA Girona engega la segona edició del BLA, BLA, BLA…CFA!, activitat emmarcada dins el projecte Erasmus “La Llengua és T-R-A-N-S-V-E-R-S-A-L”. Aquest pretén, mitjançant grups d’ intercanvi i voluntariat lingüístic, millorar les habilitats orals en català, castellà, francès i anglès de l’alumnat participant. De moment, s’han consolidat 8 grups lingüístics amb alumnat de nacionalitats diverses i amb coneixements d’alguna o algunes de les 4 llengües impartides al centre. No obstant això, l’equip blabla continuarà treballant per ampliar el nombre de grups lingüístics.