Mostra de curtmetratges ‘Mal de cap’ a l’escola

Aquesta setmana van gaudir a l’escola de la 3a. Mostra de curtmetratges “Mal del Cap” a càrrec de La Guerrilla Comunicacional. Van assistir els alumnes de llengua castellana A2, de formació instrumentals 2 i graduat en educació secundària. El dimarts, els alumnes van poder parlar amb el jove director Pere Girbau i el protagonista del seu curt, Anas Qada, titulat “Aquesta Nit”. El dijous, l’alumnat de GES també va conversar amb Sandra Gallego, directora del curt “La loca y el feminista”. Els curtmetratges van fer pensar i reflexionar als assistents de molts dels problemes que té la nostra societat i que sovint no parem atenció.