L’escriptora Núria Martí visita l’escola

La setmana del 16 al 20 de maig ens va visitar l’escriptora Núria Martí Constans. Va haver-hi un gran interès per part dels alumnes de català A2 i N3, donat que ja havien llegit el llibre Trampa de foc.
La Núria ens va parlar de lectura fàcil, del procés d’escriptura d’un llibre, la tria de temes, les seves experiències personals, així com va respondre totes les preguntes dels alumnes. També vam parlar detalladament de la història de Trampa de foc, una denúncia per un treball digne. La novel·la està basada en l’incendi de la fàbrica tèxtil Triangle a Nova York, on van morir moltes dones. Per acabar ens vam fer una foto amb ella.
Moltes gràcies Núria.