L’alumnat d’Instrumentals recorre el Monar’t

El 16 de maig els alumnes d’Instrumentals 1 ens vam passejar pels barris de Santa Eugènia i Can Gibert del Pla, per veure els murals a les parets i portes que es van pintar dins del Festival Monar’t, que se celebra al setembre des de fa 5 anys.
Ens hi va acompanyar la Loubna, que ens va explicar el que volien representar les obres i ens va fer preguntes sobre aquestes pintures. Les obres ens “parlen” sobretot de la DIVERSITAT que hi ha en aquests dos barris, on conviuen persones de moltes nacionalitats diferents.
La ruta ens va agradar molt! Al centre cívic Santa Eugènia es pot demanar informació per fer les diferents rutes del Monar’t amb amics, amb la família o sols.