Activitat especial amb els grup de Castellà A2

Dimarts 5 de desembre els dos grups de Castellà A2 vam fer una activitat especial conjunta. Es van projectar tres curtmetratges sobre diferents temes socials i amb la col·laboració de vuit estudiants de Català A1 de l’escola castellanoparlants es van establir diferents debats sobre els diferents temes dels curtmetratges. Cada un dels alumnes de Català A1 era referent d’un petit grup. Els alumnes van tenir l’oportunitat de parlar molt i tenir un model i referent que els acompanyava en tot moment. Va ser una tarda molt maca i enriquidora! Gràcies a tots els que vau participar!