Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

Amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones s’ha organitzat un concurs de cartells. Aquest concurs s’emmarca dins les línies estratègiques d’acció de l’Escola contra la violència masclista i de reconeixement del lideratge i la participació de les dones. Vegeu-ne les imatges d’alguns cartells i murals que s’han fet … Llegeix més»

Anglès: The Fonix

Els alumnes del CFA Santiago Rusiñol  van participar al concurs escolar 2018/2019 d’anglès The Fonix dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa dels alumnes de primària, secundària i batxillerat i dels alumnes dels centres d’educació d’adults. La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat.