Altres projectes

Mostra de relats digitals

Els alumnes del centre han participat en les diferents mostres de relats digitals promocionats per l’EspaiTIC. A continuació podeu trobar diversos relats narrats pels joves del nostre centre.

Visita a la biblioteca

Aquesta activitat busca treballar el gust per la lectura a partir d’una visita guiada a la instal·lació de la biblioteca del Centre Penitenciari amb l’objectiu de poder apropar-la al nostre alumnat. A la vegada, s’explica el servei de préstec i es realitza una petita activitat per fomentar la lectura. Aquesta visita es duu a terme en coordinació amb el bibliotecari del centre.

Amb aquesta activitat es pretén acostar a l’alumnat a la lectura, fomentar l’hàbit lector, donar a conèixer la biblioteca com un servei al ciutadà, valorar el nivell lector dels participants per trobar-los lectures adequades a aquests, treballar la comprensió lectora i reforçar el nivell lector.

Taller culinari

L’alumnat de català 2 del curs 2018-19 van crear un vídeo per explicar la recepta d’un batut de fruita. Aquí teniu el resultat.