Vaques i volcans a la Garrotxa!

Sis alumnes de l’escola van sortir de programada per visitar La Fageda, una fabrica de làctics que, alhora, és un projecte social. Van fer una volta per les instal·lacions per observar com viuen les vaques felices. Sabies que escolten música clàssica per relaxar-se? D’aquesta manera, la llet que generen és molt més bona!

També van descobrir que l’empresa de La Fageda és  també un projecte social perquè pretén millorar la qualitat de vida i promoure la integració social de persones en situació de vulnerabilitat. Donen cabuda dins l’empresa a persones amb discapacitat mental, trastorns severs o risc d’exclusió social, a través d’activitats empresarials que generen llocs de treball digne i amb sentit.

Aprofitant l’estada a La Garrotxa, van dinar dins el cràter d’un volcà adormit: Santa Margarida, i al final del dia van visitar l’Espai Cràter, un museu interactiu per entendre millor el funcionament dels volcans. La visita guiada els va servir per aprendre els diferents tipus d’erupcions que existeixen, què vol dir que un volcà estigui adormit, com podem situar el cràter… i també per resoldre els dubtes que tenien.