Comencen les sessions del 3r any de LTE

Tornem a la normalitat amb la presencialitat de les sessions de la Xarxa Territorial del Laboratori de Transformació Educativa del Maresme-Vallès Oriental. El passat 18 d’octubre ens vam reunir les escoles formades per la Xarxa a l’espai del Centre cívic i cultural de la Fàbrica de Santa Eulàlia de Ronçana per treballar a fons amb els 6 vectors del nou currículum i així poder tenir presents quins són els eixos principals marcats pel Departament. Treballem amb molta força per tal de millorar dia a dia amb la nostra tasca docent i poder arribar a més i més alumnes.

Sessió Xarxa LTE