Visitem l’Escola Salvador Sanromà

Des del curs 2020 el CFA Santiago Rusiñol participa en el Laboratori de Transformació Educativa per tal de fer un canvi en el nostre centre. Per aquest motiu, el passat mes de febrer vam visitar l’escola Salvador Sanromà, experta en elaboració i implementació de capses d’aprenentatge, per poder aprendre més sobre aquesta metodologia i agafar possibles idees per implementar-les a les nostres aules.

Vam poder veure com aquestes capses permetien als alumnes de 6è de Primària ser totalment autònoms i com els feia protagonistes del seu procés d’aprenentatge. És per això que hem pres nota de com podríem aprofitar aquesta metodologia i adaptar-la pels nostres alumnes i ens hem posat en marxa per poder dur-les a terme a les nostres aules.

En breu tindreu notícies al respecte!