Lectura des del cor

En el projecte “Lectura des del Cor” es busca fomentar el gust per la lectura del nostre alumnat a partir de la lectura immersiva i la realització d’una activitat relacionada amb un àlbum il·lustrat o el fragment d’un llibre. Aquest projecte anual es realitza una vegada cada trimestre i pretén incentivar l’ús del diàleg, les actituds de respecte envers els altres i l’escolta activa. A més fomenta l’ús d’argumentacions lliures de prejudicis i apropa a l’alumnat models lectors positius.

Per a dur a terme l’activitat, la mestra o el mestre del grup explica a l’alumnat lectures relacionades amb temàtiques que puguin portar a prlar sobre temàtiques que toquin diferents continguts de l’educació emocional (solidaritat, enyorança, igualtat de gènere, pau, etc.) A partir de la lectura de les obres escollides, s’inicia un diàleg  i es realitza una activitat relacionada.