Part Estratègica

La part estratègica es basa en la creació d’una Comissió digital liderada per l’equip directiu que serveix per determinar, planificar i assolir els objectius que s’estableixin a partir del resultat de l’anàlisi de la situació del centre.

Aquesta estratègia es compon de 4 fases:

• La diagnosi

En aquesta s’analitzen els punts forts i febles del centre per veure quin és el punt de partida tant a nivell de centre com de competències digitals del professorat i alumnat.

• Els objectius

Es determinen a partir de la diagnosi per tal d’assolir un alumnat, professorat i centre competent digitalment.

• La planificació

La determinació dels objectius ens permetrà especificar una sèrie d’activitats a dur a terme per poder arribar a la nostra fita. Un cop sabem què hem de fer i com ho hem de fer només ens cal calendaritzar les accions per poder assolir els objectius.

• L’avaluació

Tot aquest procés passarà per la revisió de les actuacions efectuades i el grau d’acompliment segons els indicadors establerts a la planificació.

LA COMISSIÓ DIGITAL

La Comissió digital del nostre centre està formada per un total de 5 docents, un d’ells membre de l’equip directiu. És l’encarregada de definir i implementar l’estratègia per tal de poder aconseguir que tant els docents, els alumnes i el centre assoleixi un nivell més alt possible de competència digital. La seva funció ha estat l’elaboració i seguiment de l’EDC, la dinamització de la comunitat educativa i donar a conèixer l’EDC.