Final de curs al Tibidabo!

Aquest curs ha estat molt intens, ple de novetats i canvis constants. Després dels esforços i la implicació dels nostres alumnes durant el curs escolar, hem decidit acomiadar-nos d’una manera molt especial: gaudint del Parc d’Atraccions del Tibidabo. Mentre uns descarregaven adrenalina a la muntanya russa, d’altres demostraven les seves habilitats de conducció en els Crash Cars. Vam poder gaudir de tot l’espai lúdic finalitzant el dia enduent-nos bons ensurts a l’Hotel Krüeger. Va ser un dia molt complet i gratificant on alumnes i mestres van passar-ho d’allò més bé.