Seguim amb les capses d’aprenentatge

Des del CFA Santiago Rusiñol treballem, a les aules, amb diferents metodologies per tal que els nostres alumnes adquireixen els aprenentatges de manera significativa i siguin cada vegada més autònoms i més conscients del seu procés d’ensenyament-aprenentatge.

Una de les metodologies que permet assolir aquests objectius i que més èxit té a les aules són les capses d’aprenentatge creades pels docents i les docents del Santiago Rusiñol.

Durant tot el curs, l’alumnat de l’ESO ha estat posant en pràctica aquest mètode amb diferents capses d’aprenentatge. A dins de les capses d’aprenentatge, els alumnes troben tots els elements i les indicacions per dur a terme un projecte final, on faran servir tots els aprenentatges adquirits durant el desenvolupament de les capses.

Aquest curs els alumnes han pogut manipular diferents elements que han trobat dins de les les capses d’aprenentatge. Alguns d’aquest elements han anat des de tinta per fer tatuatges temporals fins a llavors per poder plantar alguns arbustos. Ens aquestes dues capses han après tot el que cal saber a l’hora de fer-se un tatuatge(higiene, salut…) i que cal per tenir el seu propi hort (cures de les plantes, tipus de sòls…).

Seguim endavant amb les capses d’aprenentatge i les noves metodologies!!