Taller de fusteria

Durant el mes de novembre, part de l’alumnat de Formació Instrumental ha realitzat la disciplina de fusteria dins del marc del projecte Activa’t. La cooperativa Makea va venir al centre a fer un taller de creació de bancs de fusta. Primerament, vam realitzar una petita maqueta i finalment vam muntar el banc a mida real. Per fer-ho vam aprendre moltes tècniques relacionades amb la fusteria: treballar a escala, pintar amb diferents elements, llimar les diferents peces, muntar, etc.

Una de les parts més interessant del projecte va ser l’elecció de les temàtiques per decorar els bancs: totes elles van ser escollides dels nostres interessos i inquietuds emocionals.