Situació d’aprenentatge: Sopar de classe

Durant les diferents sessions han treballat el vocabulari específic per a poder comprar diferents aliments, també han après a realitzar operacions matemàtiques per poder anar a comprar, han treballat algunes normes ortogràfiques pel bon ús del català i han après tres receptes per poder realitzar a la cuina.

Gràcies a la realització d’un lapbook, els alumnes tenen un resum de la feina feta.

Per a finalitzar la situació d’aprenentatge es va realitzar a l’aula una de les receptes.

Amb maduixes, plàtans i llet es va fer un batut que va agradar molt!

Per a realitzar aquesta situació d’aprenentatge hem treballant utilitzant les TIC, la Gamificació i activitats tant orals com escrites. Els alumnes han manifestat que han gaudit i après molt amb les diferents metodologies.