Català

La formació de llengua catalna permet l’alumnat l’obtenció del títol dels següents nivells equivalents al MECR:

Català 1 Equivalència nivell A1 MECR L’alumnat que finalitzi amb èxit aquesta formació serà capaç de comunicar-se en llengua catalana per respondre a les necessitats personals bàsiques. Es focalitza bàsicament en la comprensió tant oral com escrita.
Català 2 Equivalència al nivell A2 del MECR L’alumnat que finalitzi amb èxit aquesta formació podrà comunicar-se en situacions relacionades amb la vida quotidiana i amb el seu àmbit laboral
Català 3 Equivalència al nivell B1 del MECR L’alumnat que finalitzi amb èxit aquesta formació serà capaç d’expressar-se amb suficient fluïdesa per comunicar-se i en contextos coneguts i sobre temàtiques generals o d’interès personal.