Dia mundial sense tabac!

Enguany hem celebrat el dia mundial sense tabac per conscienciar a tot l’alumnat dels perjudicis i malalties que genera el seu consum. Al nostre centre hi ha un alt índex de fumadors entre els alumnes i és per això que s’han organitzat xerrades, visualització d’audiovisuals i activitats diverses per visibilitzar quines són les conseqüències d’un consum reiterat de tabac.

Al pati de les palmeres els alumnes han pogut aprendre de forma vivencial mitjançant les següents activitats:

• Cursa de bicicleta estàtica: Qui té més resistència davant un esport reiterat un fumador o un no fumador?
  • Trencaclosques antitabac: Seran capaços els nostres alumnes de resoldre’l a temps?
  • Espirometria i carboximetria: Quina és la capacitat pulmonar dels nostres alumnes?
  • 100 raons per deixar de fumar: Enllaça la imatge amb el motiu per deixar de fumar.
  • Falsos mites: Troba quins són els falsos mites sobre el tabac i la justificació que correspon.

La jornada ha estat tot un èxit i esperem que els nostres alumnes hagin reflexionat sobre el seu propi consum per canviar-lo per hàbits més saludables.