Maleta viatgera

El projecte “la Maleta Viatgera” és un projecte anual que busca poder despertar i augmentar l’interès de l’alumnat per la lectura i afavorir el gust per la lectura com alternativa d’oci i com a recurs pel desenvolupament intel·lectual i cultural, a la vegada que es dona a conèixer la biblioteca municipal i els seus recursos i activitats al nostre alumnat.

Aquesta activitat es realitza tres vegades cada curs (una al primer trimestre, una al segon trimestre i una al tercer trimestre). Cada una de les sessions es desenvolupa de la següent manera. Els mestres i les mestres duen a l’aula una maleta amb llibres de la biblioteca (aquestes lectures provenen de la Biblioteca Municipal de Granollers i han estat escollides a partir dels interessos i el nivell lector de l’alumnat). Al arribar a classe, expliquen què és el que es durà a terme i d’on provenen els llibres, exposant així la funció de la biblioteca. A continuació, obren les maletes i deixen que l’alumnat llegeixi els documents que més els hi interessen de manera lliure i al seu ritme.