Aquest curs… Activa’t

Després de les vacances d’estiu i amb les piles carregades hem iniciat un nou projecte a la nostra escola: El projecte Activa’t.

Aquest projecte té la finalitat de promoure l’accés als ensenyaments de formació instrumental dels nostres alumnes i així assolir les competències mínimes combinant l’acció docent amb els tallers temàtics centrats en els interessos dels estudiants.

Pel primer trimestre hi ha planificat un pla combinat amb professionals del circ, en el qual l’alumnat aprendrà les nocions bàsiques de les principals disciplines: malabars, clown, equilibris i aeris així com l’adquisició de les competències seguint la línia conductora del circ.

De moment, el taller ha tingut molt bona rebuda i els alumnes estan gaudint del seu aprenentatge d’una forma molt més propera i competencial.