Intercanvi amb l’alumnat del Grau Nutrició Humana i Dietètica de la Universitat de Vic (UVic)

Els grups de Català 3 i d’Instrumental 3 hem participat, durant tot el curs escolar, en un intercanvi amb l’alumnat de tercer curs del Grau Nutrició Humana i Dietètica, de la Universitat de Vic (UVic).

Aquest ha servit per donar a conèixer hàbits alimentaris i alimentació saludable al nostre alumnat, així com  per crear un espai de comunicació i intercanvi entre persones amb trajectòries personals i acadèmiques diverses; estudiants de la UVIC i alumnat del CFA Montseny.

L’intercanvi ha servit per conscienciar-nos de la importància de tenir cura del nostre cos seguint una dieta i hàbits saludables. Durant les darreres sessions hem dut terme diferents tallers que ens han ajudat a entendre millor la importància d’aquests hàbits en l’àmbit personal i domèstic, amb la finalitat de tenir cura del nostre cos i ment, seguint la premissa “Mens sana in corpore sano”.

Des del CFA Montseny valorem la importància d’afavorir el treball en xarxa entre espais educatius que desenvolupen la seva tasca dins la mateixa ciutat de Vic. Així doncs, esperem puguem tornar a participar en aquest enriquidor intercanvi en propers cursos.