Eleccions al Consell escolar. S’han presentat catorze candidatures del sector de l’alumnat.

Aquests dies al CFA Montseny s’han celebrat, com a tots els centres educatius de Catalunya, les eleccions al Consell escolar del centre.

El Consell escolar és l’òrgan col·legiat de participació en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc., i contempla la representació de tots els sectors de la comunitat educativa: direcció, cap d’estudis, representant de l’ajuntament, PAS, professorat i alumnat. Les persones escollides en aquesta convocatòria, que ha estat ajornada des de l’any passat a causa de la pandèmia, ocuparan les vacants produïdes per les baixes d’alguns representants (professorat i alumnat) i per la finalització del període de quatre anys de mandat.

En el sector de l’alumnat cal destacar el gran nombre de candidatures, catorze en total, dels cursos d’Instrumental 2 i 3, GES 1 i 2, Català 2, i Anglès 1. Cal dir que ha estat destacable el suport del professorat i persones tutores que han animat l’alumnat a presentar candidatura i a fer-ne promoció mitjançant un vídeo. La participació a les votacions, organitzada en torns horaris, també ha estat molt elevada. En el sector del professorat no s’ha presentat cap candidatura i, en aquests casos, com diu la normativa, totes les persones són elegibles.

Des d’aquí agraïm a tota la comunitat el seu treball i compromís per facilitar la celebració d’aquests comicis i animem a totes les persones escollides a fer viu i actiu el nou consell escolar.