Avancem cap a un centre més participatiu. Recuperem la figura del delegat i delegada com a representant del grup-classe.

L’interès que tenim al centre per escoltar la veu de l’alumnat ha fet que enguany s’hagi recuperat la figura del delegat/da d’aula. Aquestes persones, que representen el grup-classe, són les mediadores entre professorat i alumnat i entre les seves atribucions destaquen intervenir en situacions on sorgeixen dubtes, comunicar informacions i participar en l’organització d’activitats acadèmiques i festives.

De fet, ja han compartit trobades amb la comissió de festes per organitzar la celebració de final de trimestre o Festa del solstici d’hivern. Han fet propostes conjuntes entre els diferents nivells i ensenyaments perquè tots els grups-classe s’hi trobin reflectits.

Ara, un cop celebrada la festa, podem dir que ha resultat un èxit, tant de participació com de bona rebuda de tots els tallers. Desitgem que aquest bon començament que ha tingut la cooperació entre el professorat i l’alumnat avanci i doni molts més fruits.