Les petites coses

Els infants de l’escola volem compartir aquelles petites coses que són importants i que ens ajuden a ser més feliços sigui quina sigui la situació.

Xarau Blues

“Podríem ajuntar totes les gravacions de l’escola!”
Tot i que aquest any no ens podem barrejar entre els diferents grups-classe, ens agrada seguir fent coses junts, encara que sigui de forma virtual. Coincidint amb el Festival de Blues de Cerdanyola, a l’escola hem aprofitat per descobrir… Llegeix més»

“Festa Major” 5 anys

ART A L’EXERIOR 2

Diapositiva4

Diapositiva5

Diapositiva6

Diapositiva7

Diapositiva8

Diapositiva9

Diapositiva4

• Llegeix més»

LES NOSTRES HISTÒRIES

A l’escola són moltes les històries que sorgeixen dels infants. Són estones i vivències úniques que protagonitzen el seu dia a dia. Nosaltres, des d’una mirada reflexiva, les documentem intentant donar sentit a aquests processos naturals d’aprenentatge. Aquí teniu un petit tastet.

Les Nostres Històries

Són molts els moments d’aprenentatge que vivim a les aules amb els infants, estones on compartim vivències màgiques que protagonitzen el dia a dia de l’escola i que creiem importants de compartir amb vosaltres. Amb Les Nostres Històries, podreu impregnar-vos de tots aquests moments especials. Aquí les… Llegeix més»