Rodallibres

Projecte “Rodallibres” Banc de Llibres de Premià de Dalt

L’ Ajuntament de Premià de Dalt ha subvencionat la creació d’un banc de llibres de text per a tots els alumnes dels centres públics del municipi. El projecte ha rebut el nom de Rodallibres i aquest curs és el quart de la seva vigència. Aquesta és una iniciativa generosa i eficaç per donar suport a les famílies en una despesa molt important.

Volem recordar que la nostra escola ja duia a terme un projecte propi de reutilització de llibres de text.  L’Escola Santa Anna va aprofitar aquesta subvenció per renovar la totalitat de llibres de text de 3r, 4t, 5è i 6è.  Per tal que Rodallibres sigui sostenible i tingui continuïtat en el temps, totes les famílies del centre pagaran una petita quantitat destinada a la reposició de llibres, inclosa en l’import de la quota global.

Tot l’alumnat de 3r a 6è es beneficia del Projecte Rodallibres.

Cal afegir que l’Ajuntament de Premià de Dalt també ha subvencionat els llibres de text fungibles i una part de la quota global a totes les famílies empadronades en aquest municipi.

Les famílies residents a Premià de Mar.

L’Ajuntament de Premià de Mar subvenciona amb 121,50€ la quota global dels alumnes de Premià de Mar. Aquests alumnes també es beneficien, com fins ara, del projecte de reutilització.

Normativa d’ús dels llibres que formen part del Banc de Llibres:

1. Els llibres del Projecte Rodallibres, Projecte de reutilització de llibres de Premià de Dalt, pertanyen a l’Escola Santa Anna.
  2. Cada llibre socialitzat té una etiqueta on consten els noms dels diversos usuaris o usuàries que utilitzaran el llibre cada curs escolar. Si us plau, no traieu aquesta etiqueta! Simbolitza que aquest curs el llibre et pertany a tu, encara que és de l’escola i, en cursos futurs, l’utilitzaran altres companys i companyes.
  3. No escriguis al llibre (excepte a l’etiqueta). Segueix les instruccions de la professora o professor i copia els exercicis al quadern o al full.
  4. Tingues cura dels llibres i conserva’ls en bon estat per deixar-lo als teus companys en les condicions que t’agradaria rebre’ls a tu. Pensa en com els guardes a la cartera, a l’escriptori de casa, a la taula de la classe…per a què no s’arrugui ni es taqui.
  5. Si el llibre es perd o es fa malbé, comunica-ho al teu/teva professor/a el més aviat possible. Si fos necessari, l’hauràs de reposar, és a dir, comprar-ne un de nou o pagar-ne el seu import.

Si tots hi col·laborem, aprofitarem els llibres durant molt anys. Comptem amb tu!