Certàmen de lectura en veu alta – Semifinals

Dimarts 12 de març l’alumnat seleccionat i les seves famílies van assistir al XXè certàmen de lectura en veu alta que es celebrava a Tiana.

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, centrat en el coneixement, l’edició, l’educació i la distribució, i que té com a missió el foment de la llengua i la cultura catalanes.

La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya tenen un acord de col·laboració per a la coorganització del Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta. Aquest acord neix de l’interès d’ambdues entitats per la promoció de la lectura i estem convençuts que la col·laboració permet que el Certamen segueixi creixent en quantitat i en qualitat.

Els participants del nostre centre són els següents:

Cicle mitjà: BIANCA ALEGRE TANTORERO

Cicle superior: IKER IZQUIERDO

ESO 1r cicle: PAOLA VALERIA ALBERT ALVARADO

NOUVINGUTS (AULA D’ACOLLIDA): Titular BUBACARR DAHABA i Suplent ABDOULAYE SAWANÉ

Les mestres Ana Cobacho i Betlem Polo han acompanyat a l’alumnat i les famílies han assistit també a l’acte. Agraïm tota col·laboració i felicitem als diferents participants! Ho han fet molt bé!

Cliqueu la foto per veure imatges i vídeos de l’activitat: