Campanya LLEGIR ENS FA GRANS

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, aquest curs estem fent renovació de la biblioteca de centre com a espai compartit i polivalent per al nostre alumnat. Així recuperem un espai molt útil i necessari per tots els nens i nenes de l’escola. Degut a que hem d’anar actualitzant tot el material i mobiliari, l’evolució i creació de l’espai es va fent de manera progressiva. Ara ja tenim una biblioteca molt més acollidora però encara ens falta sobretot augmentar la quantitat de llibres.

Per això us informem que ens hem adherit a la campanya LLEGIR ENS FA GRANS i que ens han seleccionat com a centre receptor de 100 llibres per a la nostra biblioteca escolar. Per poder participar i ajudar en la campanya podeu consultar aquesta pàgina web:: https://llegirensfagrans.omnium.cat/  Us animem a que ens ajudeu a renovar la biblioteca de l’escola!

Amb la voluntat de fomentar els hàbits de lectura entre els adolescents, contribuir a la creació de referents en català i donar suport a autors i editorials que aposten per la literatura en català, Òmnium Cultural organitza la campanya Llegir ens fa grans. Fem créixer les biblioteques escolars, amb el suport del Gremi de Llibreters i el Clúster de Logística de Catalunya.

Del 16 al 23 d’abril es recolliran llibres nous infantils i juvenils en català, d’entre els inclosos en el catàleg elaborat per l’Ibbycat i l’Associació de Mestres Rosa Sensat, que s’enviaran a biblioteques escolars d’arreu del país.

S’hi pot participar a les llibreries adherides o, durant la mateixa diada de Sant Jordi també a la parada d’Òmnium de Barcelona, a Rambla Catalunya. I també a través d’aquesta web (en aquest cas, fins al dia 30 d’abril).

Ahir es va fer una roda de premsa per explicar l’acció: iniciem la campanya de venda i recollida de llibres! i es va emetre a TV3 al telenotícies migdia. Podeu fer una ullada al web per tenir la campanya fresca i entendre el seu funcionament i mirar l’espot publicitari en aquest enllaç: https://youtube.com/shorts/CZlP7iFhw3M?si=gNL1hRvxrxov5WVz