Visita a l’IES Torrent de les Bruixes

Com us vam explicar, les noies i nois de 6è hem seguit amb les visites a instituts. La setmana de carnaval, el dijous 24 de febrer, va ser el torn de l’IES Torrent de les Bruixes.

En aquesta ocasió el viatge a l’institut va ser amb autocar. I és que els alumnes de 1r de l’ESO que volen, poden pujar i baixar en autocar. A l’institut, l’alumnat estava molt enfeinat preparant danses i decorats per al concurs que fan per celebrar el carnaval, tothom s’esforçava molt!

La visita ens la van fer exalumnes del curs passat. Ens van explicar tot de coses, van respondre els nostres dubtes i ens van ensenyar les instal·lacions: les aules, el taller de robòtica, el gimnàs, els passadissos…

Després d’un bon esmorzar, va arribar la part final: un taller d’estels! Va ser ben divertit muntar-los i fer-los volar a les pistes de l’institut. Una altra visita ben interessant i divertida!