Visita a l’IES La Bastida

Aquest mes de febrer les noies i nois de 6è hem començat a pensar en el curs vinent. I és que, després d’aquest curs, el Mercè Rodoreda deixarà de ser el nostre destí diari, i començarem una nova etapa a l’institut. És per això que, a més de les portes obertes, alguns centres ens conviden a fer una visita. Aquí us expliquem la primera, la visita a l’IES La Bastida.
Al poc d’arribar a l’escola, vam pujar caminant rumb a l’institut, on ens esperaven a les 9:15. Un cop allà, un equip de mestres i algunes exalumnes ens van rebre i donar la benvinguda. Vam poder veure coses ben interessants: el taller de tecnologia, els projectes de robòtica, el taller de biologia, les aules, els passadissos… i un hort, amb bassa i aula de natura!
Per acabar, ens van convidar a esmorzar al seu pati.
Ben aviat us detallarem quines visites més hem fet, en tenim moltes ganes!