TV

ENVERDIM SANTA COLOMA!

InfoK – SX3

Els alumnes de 5è de l’Escola Mercè Rodoreda de Santa Coloma de Gramenet han estat els encarregats d’impulsar el projecte Enverdim Santa Coloma a la seva ciutat. Un projecte que els ha permès aprendre a fer néixer i créixer les plantes, però també saber per què és important que n’hi hagi a les ciutats, i, a més a més, fer més bonic el lloc on viuen. Ens ho expliquen!

InfoK – SX3

Dracs, bous, fanalets i banderoles decoren aquests dies l’Escola Mercè Rodoreda de Santa Coloma de Gramenet per celebrar l’any nou xinès. Dos de cada deu alumnes d’aquesta escola són de famílies xineses i celebrar a l’escola aquesta festa tan important els fa sentir molt bé i més a prop dels seus companys. A la ciutat, també es fan activitats sobre l’any nou xinès.