Aquest curs hem celebrat amb molta il·lusió la segona edició del projecte “Santa Coloma sona a banda”, una iniciativa que neix del projecte global Santa Coloma Sona, amb l’objectiu d’apropar la música instrumental als infants de la nostra escola.
“Santa Coloma sona a banda” és un projecte musical pensat per a l’alumnat de 4t, 5è i 6è de primària, que, de manera voluntària, decideix formar part d’una banda musical. El tret distintiu és que es treballa exclusivament amb instruments de vent, i que cada any es va consolidant i creixent, amb més infants implicats.
Els alumnes reben classes setmanals per part de professors i professores de l’Auditori de Música, que els ensenyen a tocar instruments com la flauta travessera, el clarinet, la trompeta o el trombó. Un acompanyament professional que es tradueix en una millora evident en la tècnica musical i, molt més enllà, en un impacte molt positiu en la seva actitud, la concentració i el rendiment acadèmic.
El passat 24 de maig vam celebrar el concert de cloenda, on es va poder comprovar de primera mà l’evolució dels alumnes: no només en la qualitat de la interpretació, sinó també en el treball en equip, la disciplina i l’alegria compartida de fer música junts.
Volem agrair de tot cor a l’Auditori de Música Can Roig i Torres per fer-ho possible un any més, per la seva implicació, per creure en els infants i per fer que Santa Coloma sona i sona molt bé.


Comentaris recents