Visita a l’Auditori de Granollers

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Avui, l’alumnat de sisè de Primària, hem tingut la gran oportunitat d’anar a conèixer d’una manera diferent l’Auditori de Granollers. Gairebé tots ja el coneixíem del curs passat donat que, vam poder actuar allà gràcies a la participació de tots nosaltres a la Cantània del curs passat.

Avui, hem pogut conèixer tot l’Auditori de Granollers, hem passat per totes les seves sales (en total tenen 3) i a què estan destinades cadascuna d’elles. També, hem pogut anar a sota de l’escenari per veure les diferents professions relacionades amb l’Auditori (fusters, modistes, electricistes…). Igualment, hem pogut conèixer els camerinos dels artistes i les zones d’assaig de l’Auditori.

Finalment, hem tingut la gran oportunitat de presenciar un assaig amb l’Orquestra de cambra de Granollers. Ens han deixat entrar a veure com es fa un assaig i ens ha sorprès molt l’actitud del director d’orquestra perquè estava dirigint a tothom mentre que ell també tocava el violí.

Ha estat una experiència molt maca i ens ha agradat molt poder conèixer més en profunditat l’auditori de Granollers.

A continuació us deixem un seguit de fotografies que hem pogut fer al llarg de la visita guiada: