Vallèsbot 2023

Estimat alumnat i benvolgudes famílies:

Els nens i nenes de 5è, com cada any, ha participat a la Vallès bot 2023. Aquest any, s’ha desenvolupat a la Roca del Vallès.

Aquest any, la temàtica de la Vallès bot, ha estat centrada en l’aigua. Anomenada gota a gota, cada centre escolar que ha participat han presentat un projecte al voltant d’aquesta temàtica. En total han participat més de 20 centres de Granollers, la Roca del Vallès, Canovelles i les Franqueses.

Nosaltres, després d’analitzar la situació plantejada, vam presentar un projecte centrat en l’aprofitament d’aigua a l’escola. Aquest projecte ho hem realitzat de manera cooperativa, on tothom ha fet una part per tal de poder desenvolupar la nostra idea. Aquestes idees anaven centrades en el rec automàtic a l’hort i l’aprofitament de l’aigua al menjador de l’escola.

Els nens i nenes de les dues classes, s’han esforçat i han donat el 100% per tal de presentar un bon projecte. Cal felicitar a les dues classes pel bon treball que han fet!