Últim curs a Ponent de les classes de 6è!

Ara ens toca explicar als grans de l’escola: SISÈ! Aquest curs 2020 – 2021 hem començat amb novetats! Els primers dies  hi havia nervis degut a que portàvem molt de temps sense veure les nostres amistats, la nostre escola, els nostres mestres de la escolaritat, espais que han viscut riures i llàgrimes, ganes d’abraçar, poder veure de ben aprop altres companys i companyes d’altres cursos,… Som els grans de l’escola Ponent i sabem què hem de prendre consciència de la nova realitat degut al COVID-19.

Us volem explicar que ara som tres grups de 6è i tenim quatre docents que ens acompanyen durant el nostre camí per finalitzar l’etapa de primària.
Portem un mes a l’escola i ja estem aprenent nous continguts. Aquest any ens endinsem a les proves de les competències bàsiques. Estem segurs i segures que ens anirà molt bé perquè setmanalment fem simulacres de les proves.

Actualment, tenim la classe de 6èC confinada a casa. Però això no ens impedeix continuar treballant i aprenent coses noves en aquest curs tan estrany i important.

En relació al projecte de l’escola sobre els animals en perill d’extinció, tot sisè treballarà sobre les energies renovables.  Tot i això, ja tenim nom a cada classe:
6è A és el Mar, 6è B és la terra i 6è C aigua.

Fins aviat lectors i lectores!