Treballem la poesia a castellà

Els/les de 6è comencem aquesta setmana a treballar la poesia a les classes de castellà. Per a fer-ho, fa uns dies vam mirar la pel·lícula “El club de los poetas muertos”.

En aquesta pel·lícula del 1989, l’actor Robin Williams fa d’un professor nou en una escola molt estricta. Té una manera diferent de treballar per aquella època i aquell tipus d’escola i ensenya poesia d’una manera poc convencional. Però més important, ensenya als nens i nenes a pensar, a aprofitar el moment i a perseguir els somnis.

Durant aquest curs nosaltres aprendrem moltes coses, treballarem molt i farem les competències, però també tindrem temps per una cosa igual d’important: créixer com a persones i desenvolupar el pensament crític!