tercer dia de Colònies de 6è de Primària

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Avui, l’alumnat de sisè, ha viscut el seu tercer dia de Colònies. La veritat, al matí ens ha costat una mica llevar-nos del llit donat que, estàvem molt cansats i cansades de la discoteca i del karaoke d’ahir! Un cop desperts, han començat a recollir les seves habitacions i ficar tota la roba i altres a les maletes! Ha estat una mica enrenou, però, ho hem aconseguit!

Després, hem anat a esmorzar i, com hi havia gana, han menjat tot allò que ells i elles han volgut!

Un cop esmorzats, hem anat a deixar les maletes al lloc que, la Cala Montjoi, ens ha indicat i… hem començat les activitats!

Les activitats d’avui han estat: Excursió a una muntanya al costat de la Cala Montjoi (on hem pogut conèixer la història de la Cala Montjoi, la vegetació i les llegendes de pirates i enfonsament de vaixells que existeixen per la zona), hem fet polseres i hem anat al rocòdrom (on hem intentat pujar fins a dalt i els hi ha costat una mica).

Un cop finalitzades les activitats, hem anat a dinar. Després de dinar, els monitors i monitores ens han donat els diplomes de les colònies i hem pujat a l’autocar.

Han estat tres dies plens d’emocions, de coneixença d’un mateix i dels altres, de diversió, de reptes… s’ho han passat d’allò més bé!

Per poder veure les fotografies d’aquest tercer dia, cliqueu aquí.