Tarda amb les famílies de 4t

Benvolgut alumnat i estimades famílies.,

Volem compartir amb tots i totes vosaltres l’emocionant experiència que hem viscut avui. Aquest trimestre, hem tingut el plaer de col·laborar amb l’Escola de Dansa Km13 per dur a terme un apassionant taller de moviment per al nostre alumnat i les seves famílies.

Durant una jornada plena de diversió i activitats enriquidores, hem tingut l’oportunitat d’explorar el poder del moviment, l’expressió corporal i la confiança mútua. Vam començar amb una animada sessió de jocs de moviment amb música. La música va omplir l’aire mentre els nens i nenes seguien les indicacions de la Judit.

Després d’aquesta estimulant introducció, els nens i nenes van ser organitzats en grups per afrontar un repte divertit: el joc dels transport. En aquest joc, van haver de treballar en equip per transportar a un altre nen o nena del grup d’un punt a un altre. Va ser impressionant veure com cooperaven, compartien idees i es coordinaven per aconseguir els objectius proposats. Cada grup va demostrar habilitat i creativitat en la seva manera d’enfrontar els desafiaments.

Per posar punt final a aquesta experiència única, vam realitzar un joc de confiança. En aquesta activitat, els participants van aprendre a recolzar-se l’un a l’altre, a deixar-se anar i a confiar plenament en els seus companys i companyes. Es van formar parelles que sostenien les esquenes mútuament mentre intentaven pujar i baixar sense l’ajuda de les mans. A mida que anaven adquirint més confiança, els grups van ampliar-se.

Aquest taller de moviment ha estat una experiència inoblidable per a tots i totes nosaltres. Ens ha permès explorar el poder del moviment com a eina per a la comunicació, la cooperació i el desenvolupament personal. Així mateix, volem agrair a les famílies per la seva participació activa i el seu suport durant aquest taller. La seva presència i interacció amb els seus fills i filles van afegir un valor especial a aquesta experiència única.