Setmana Cultural a 6è

Durant aquests dies hem estat celebrant la Setmana Cultural a l’escola. Enguany ens hem centrat en el cinema. 6è som la classe de Pocahontas.

Dilluns i dimarts vam estar treballant un dossier de la nostra pel·lícula i també vam estar ampliant un mur inca de paper. en donaven una fotografia i, mesurant, havíem de fer una representació gràfica ampliada.

Dimecres va ser molt divertit perquè la escola es va transformar en un cinema. Hi havia dotze sales diferents amb diferents pel·lícules. De bon matí vam anar a comprar les entrades i nomś entrar al cinema, fins i tot, hi havia crispetes. Dijous i divendres vam estar fent les disfresses de carnestoltes: hi han tres tipus de disfresses a la nostra classe, uns són  soldat, uns altres indi, i d’altres explorador.

Finalment vam decorar tot el passadís com si fos una salva i de les diferents pel·lícules.(Aixo ja ho estevam fent durant tota la setmana i, fins i tot, fa mesos).

La setmana cultural va ser molt divertida i emocionant.

Periodistes: Carlos Parada, Elaine Jaqueline, Flavia Forment i Khadija Sanchare.

2017-02-24-photo-00002652