Scratch Jr a 2n de Primària

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Aquest trimestre, l’alumnat de 2n, han estat immersos a l’univers fascinant de la programació amb Scratch Jr. 🖥️🎨

🤔 Què és Scratch Jr? És una eina educativa que permet als nostres infants desenvolupar habilitats de programació de manera visual i divertida. 🌈🚀 Amb l’Scratch Jr, han aprés els fonaments de la programació mentre creaven històries interactives i animacions emocionants.

👩‍💻💡 Cada clic i cada bloc de codi ha tingut una oportunitat per explorar la creativitat i el pensament lògic. Hem vist com els nostres petits enginyers han resolt problemes i han col·laborat per aconseguir les seves metes programant els seus propis jocs i activitats.

🌟 No només estem construint projectes digitals, sinó també fomentant la curiositat i la resolució de problemes, competències essencials per al futur dels nostres estudiants.

🙌🚀 Estem molt emocionats de veure el que el futur es reserva mentre continuem explorant el món de la tecnologia i la programació junts!