Què podem fer per millorar el món?

Bona tarda!

Fa unes setmanes, les classes de 6è vam mirar la pel·lícula “Cadena de favors”. En aquest film un professor encarregava als alumnes un treball que havien de fer al llarg del curs: “Què podien fer per canviar el món?”. Al principi, els nens i nenes pensaven que no hi havia res que ells poguessin fer, només tenien 10 anys… Però en Trevor, el protagonista de la pel·lícula, demostra a tothom que l’esforç i el compromís amb allò que et proposes té la seva recompensa, i que la solidaritat i els bons actes traspassen fronteres.

A 6è ens hem plantejat la mateixa pregunta. Què podem fer nosaltres per a millorar el món? Cada nen i nena ha pensat un problema o situació del món que li agradaria millorar i ha fet recerca d’informació per tal de poder fer una proposta, intentant trobar una solució amb l’objectiu de fer d’aquest món un lloc millor.

A continuació podeu veure algunes de les portades dels treballs de l’alumnat. Estan sortint idees molt bones!

El món és un lloc millor quan cada individu, petit o gran, fa una bona acció o ajuda a algú. I la suma de totes aquestes accions té un impacte. El món està a les nostres mans! Lluitem per fer d’aquest planeta un lloc on valgui la pena viure!

Bon cap de setmana!