Preparem la presentació del llibre de lectura

L’alumnat de 5è, durant aquest 1r trimestre, ha treballat durant les hores de català temes relacionats amb les biblioteques, llibres i la lectura en general. Hem treballat els elements paratextuals d’un llibre; aprendre a trobar el títol, l’autor/a, il·lustrador/a, editorial, sinopsis, edició, capítols, número de pàgines…

A partir d’aquí, durant les hores d’informàtica, aprofitant que treballem amb mig grup, hem estat preparant una presentació de google d’un llibre de lectura. Cada nen i nena ha escollit el seu. Han de presentar aquest llibre, citar tots els elements paratextuals i dir de què va (argument) per tal de recomanar la seva lectura a la resta de companys.

Aquesta setmana hem anat acabant aquestes presentacions i la setmana que ve les hauran d’exposar de manera oral davant de tota la classe.