Dia de l’arbre: Plantem arbres fruiters

Avui, aprofitant el Dia de l’Arbre, els més petits i les més petites de l’escola, juntament amb els i les més grans, hem plantat dos arbres fruiters a l’hort. Ha estat un acte molt simbòlic, ja que l’alumnat de I3 cuidarà d’aquests arbres durant tota la seva etapa educativa a l’escola, mentre que l’alumnat de 6è deixa una empremta inoblidable a l’escola.

Els nens i nenes de I3 han plantat un llimoner i l’alumnat de 6è un pomer. A la base de l’arbre, a l’hora de plantar-lo, hem enterrat un petit missatge simbòlic, signat per les nenes i els nens que ja no estaran a l’escola el curs vinent. Una vegada facin aquest pas tant important com és l’institut, les dues classes de I3 seran les encarregades de vetllar per a que aquests dos arbres creixin i estiguin ben cuidats.

Un acte molt maco que any rere any ens ajudarà a tenir un hort encara molt més bonic del que ja està ara! Fins la propera!