Participem a la cantània

Aquest dimecres els i les alumnes de cinquè van finalitzar el projecte Cantània amb un gran concert a la Sala Gran del Teatre Auditori de Granollers.

Ha sigut una experiència única i inoblidable pels nens i nenes de les classes de cinquè. El projecte Cantània consisteix en la preparació i interpretació d’una cantata, és a dir, un seguit de cançons amb una història com a fil conductor. Aquest curs 22-23, es titula “Les Portes del món” i la protagonista de la història era la Sara, una nena que somia amb viatjar i conèixer el món i les persones de diferents cultures que viuen en ell.

Hem estat tot el curs preparant les 10 cançons, aprenent a interpretar-les músicalment i practicant les coreografies amb els moviments de cadascuna. També hem preparat el material pel concert des de Arts&Crafts, aquest consta d’un coet de cartolina, una casa-mirall de cartró i un planeta de colors fluorescents.

El punt culminant d’aquest emocionant projecte va ser el concert final que es va celebrar dimecres a la sala gran de l’auditori. Les famílies i els amics dels alumnes van omplir la sala i van poder gaudir veient els nens i les nenes de cinquè curs, els quals van brillar a l’escenari, transmetent energia i entusiasme a través de la música i les seves actuacions.

És important destacar que la Cantània no només és una experiència musical, sinó també una oportunitat per als alumnes de créixer com a persones. Han après a treballar en equip, a superar els nostres límits i a expressar-nos a través de l’art. A més, igual que la protagonista de la història, han après a valorar la importància de la diversitat cultural i a entendre que la música és un llenguatge universal que pot connectar a les persones.

Ja tenim ganes de començar la Cantània del curs que ve!