P5 iniciem Racons

Ens presentem! Som els nens i nenes de P5, els més grans d’educació Infantil. Aquest any el tema de l’escola és els animals en perill d’extinció. És per això que P5A vam triar ser els ossos pandes i P5B els ossos polars.

Aquest mes d’octubre, la classe dels ossos pandes i dels ossos polars, hem començar racons. Cada setmana fem tres racons; de llengua, matemàtiques i un altre de grafisme. Aquesta setmana, al racó de matemàtiques estem repassant els números (0 al 9). Al racó de llengua estem confegint paraules: primer el nostre nom i cognom i després paraules que hem estat treballant aquests dies relacionades amb la tardor. A grafisme, practiquem diferents tipus de traç.

Teníem moltes ganes de tornar a l’escola per aprendre molt i veure els amics/amigues.