Missio Alba

Els alumnes de 6è han començat el primer desafiament científic del sincrotró Alba. Aquesta missió consisteix a passar 4 reptes. El primer dels reptes anomenat: Només existeix allò que veiem? S’ha treballat amb la matèria i ha consistit a notar la presència de matèria invisible tal com és un gas (CO₂) en tenir més densitat que l’aire pesa i tirat amunt d’una espelma decanta l’oxigen i llavors l’espelma privada d’oxigen s’apaga.
Els alumnes s’embarca’n en una aventura cap a allò que desconeixen aquesta experiència ben segur que canviarà la visió que tenen del món i de la ciència.

Estan desitjant començar el segon repte!!!!!