Maquetes a 5è de Primària.

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Cada any, a cinquè, els nens i nenes estudien les dinàmiques de l’escorça terrestre, i com a feina complementària fan unes meravelloses maquetes per a representar els elements més importants del relleu. Així doncs, cada any el passadís de cicle superior s’omple de rius, valls, serralades, altiplans, planes i turons.
Fer una maqueta és sempre més difícil del que sembla a primer cop d’ull, i els nens i nenes han de preveure molts aspectes: Material necessari, on anirà cada element, com donar la forma desitjada, com tenir en compte les proporcions, com pintar-la i com etiquetar cada element representat. Fins que no es fa una maqueta… no es veu lo complicat que és!
Enguany però, ha estat un any de maquetes especialment vistoses i ben fetes. Autèntiques obres d’art on el nostre alumnat demostra la seva capacitat constructiva i creativa. Us adjuntem algunes fotos per a que pugueu comprovar-ho amb els vostres propis ulls!